dissabte, 18 de febrer del 2012

The Fotolog Years: August 29th, 2006


MY VICTORIA
The Delancey, NYC, August 17, 2005


Un grupàs que per desgràcia es va dissoldre mesos enrere. També els vaig entrevistar l'estiu passat per 33RPM. L'article va sortir al penúltim número (a finals de setembre de 2005). Eren una banda 100% NYC. Una autèntica bomba de rellotgeria 'made in Brooklyn' que començava a destacar al circuit de clubs del Lower Manhattan. Amb un so que els situava a mig camí entre els Strokes i els Yeah Yeah Yeahs, i un nom inspirat en un tema dels Kinks ("Victoria"), ho tenien tot per fer el gran salt: cançons rodones, un directe més que convincent, una base instrumental tan sòlida com el seu ampli background musical, i una vocalista sexy i amb actitud, la Diana. Per desgràcia, setmanes després de publicar-se l'entrevista, el Lawrence (guitarrista) em deia per e-mail que el grup s'havia separat. Una autèntica llàstima.

Els vaig arribar a veure dos cops en directe durant la meva segona estada a NYC, en dos clubs del Lower East Side, el Crash Mansion, on vam fer l'entrevista, i el Delancey, on vaig fer aquesta fotografia. En tots dos shows es van mostrar invencibles i van deixar en evidència la resta de bandes del cartell. Conservo el seu mini-àlbum autoeditat, i encara l'escolto sovint. Espero que algun dia puguin solucionar el que hagin de solucionar i acabin el que van començar...







Sona: "Accidental Beauty" - My Victoria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada