dilluns, 27 de febrer del 2012

The Fotolog Years: December 13th, 2009


MISS WORLD


Vaig descobrir aquest grup britànic temps enrere, quan vaig trobar el seu disc homònim (1992, Anxious Records) a la secció d'ofertes d'una botiga de discos. Primer em va atreure la caràtula, fosca, decadent però alhora elegant, i amb un deliciós punt retro. Després em vaig quedar amb el títol de la primera cançó, "The First Female Serial Killer". I quan me'n vaig adonar, ja formava part de la pila de cd's que em vaig endur per un preu ridícul.

A l'escoltar-lo vaig quedar atrapat per un discurs que bebia tant de Nick Cave and The Bad Seeds, com dels Doors, Tom Waits, Captain Beefheart, Echo and the Bunnymen o els primers Talking Heads. Immediatament vaig començar a investigar, i el primer que vaig constatar és que la informació sobre Miss World a internet és gairebé inexistent.

Finalment, vaig arribar a una pàgina oficial on vaig descobrir que el grup encara es manté en actiu amb Jonathan Perkins (ànima del grup i veterà músic d'acompanyament amb un currículum que inclou noms com XTC o Terry Hall) com a únic component original. Més de dues dècades vivint en l'anonimat i es manté al peu del canó. Digne d'admirar.


http://www.myspace.com/missworldmissworld






Audio: "The First Female Serial Killer" - Miss World

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada