dijous, 6 de setembre del 2012

Scarlett Rivera, Hurricane Carter i un calendari de 1977

Ahir al vespre vaig entrar en una botiga d'antiguitats i em vaig comprar tres novel·les pulp de l'any de la picor i quatre vinils. Un d'ells era una edició original espanyola del "Desire" de Bob Dylan que acabo de treure de la funda ara mateix. Al treure el disc, m'ha caigut al terra un tros de cartolina rectangular que es trobava a l'interior de la carpeta. Al recollir-lo, m'he adonat que era un calendari eròtic de butxaca de 1977. Erotisme purament kitsch -dos models, un de masculí i un altre de femení, cap d'ells especialment afavorit, mostren somrients els seus cossos nus amb l'aigua del mar tapant-ne les respectives meitats inferiors- en ple any dels Clash i els Sex Pistols. Em pregunto quant de temps portava aquesta perla allà dins, compartint l'espai vital amb la història de Hurricane Carter i el violí d'Scarlett Rivera, i com dimonis hi devia anar a parar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada