dijous, 1 d’agost del 2013

El divorci de Diane

El nou disc d'Alela Diane, "About Farewell" (2013), és un àlbum de ruptura. Deu cançons que expliquen un procés de divorci, el seu, amb títols tan evocadors com "The Way We Fall", "Lost Land" o "Rose & Thorn". Tot un exercici de catarsi, i un nou encert a sumar a la discografia de la californiana. "Vaig escriure la major part del disc abans de deixar el meu marit, amagada en un racó de casa mentre cantava les cançons, tot esperant que no em sentís", recorda Diane a l'última edició d'Uncut. "Era com si les lletres em revelessin l'autèntica veritat sobre els meus sentiments, com si em diguessin que m'havia de divorciar. Van formar part del procés que em va fer adonar que havia de marxar". La música com a força catalitzadora. I una artista en ple atac de sinceritat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada