dilluns, 23 de setembre del 2013

Malvats

"Aquest és un país de malvats. Alguns en tenen l'aspecte. Però són els que no el tenen aquells amb qui cal anar amb compte. El meu antic mànager em va robar i vaig perdre molts diners. El fet és que els malvats respectables somriuen i parlen educadament. No van a la presó. Utilitzen la llei per a sortir-se amb la seva. Jo no sóc un noi del carrer que busqui venjança a cops de puny, però de vegades desitjaria ser-ho. Els malvats només entenen una bona pallissa". Contundents declaracions de Tricky a la revista Q, que publica deu reflexions en veu alta del de Bristol a la seva edició d'octubre. La veritat és que nosaltres també vivim en un país de malvats. I no parlo de mànagers musicals. Parlo de banquers amb la cara molt dura, polítics corruptes i empresaris sense escrúpols. Malvats amb una llei que els permet fer i desfer al seu gust mentre pares i mares sense recursos són perseguits quan roben a la desesperada aliments per als seus fills. I no, jo tampoc sóc partidari d'arreglar les coses a cops de puny, però la impunitat amb què actuen tots aquests elements em fa pensar que potser no li manca raó a Tricky.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada