diumenge, 26 d’octubre del 2014

Aus nocturnes al Penedès

SHE OWL
Espai Sant Jaume, Vilafranca del Penedès
26 d'octubre de 2014

Un privilegi, el que suposa per a un servidor haver compartit aquests dies amb She Owl. Perquè definitivament em sembla el seu un dels discursos més singulars de la música independent contemporània. Perquè més enllà d'aquest discurs hi ha dues persones encantadores amb qui un se n'aniria fins a l'últim racó del món, Jolanda Moletta i Demian Endian. I perquè anar amb ells amunt i avall m'ha fet sentir durant uns dies com si jo mateix em trobés de gira -una sensació que no havia experimentat des de l'última vegada que realment vaig ser de gira, i d'això ja fa molt de temps-. Aquest migdia han ofert un concert vermut en un acollidor espai natural, al cor del Penedès i envoltats de vinyes i bon ambient. El que Brave Coast ha portat a l'Espai Sant Jaume de Vilafranca. "She Owl", "Over the Bones", "Decembers" i aquesta nova composició que està cridada a esdevenir un dels highlights del seu repertori. "Wolf Tale". No l'enregistraran fins l'estiu que ve, però un servidor ja s'hi ha obsessionat de ple. Aquest vespre culminen a Mataró la seva gira catalana. Si els cau a prop, no dubtin a assistir-hi. L'experiència serà irrepetible.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada