dimarts, 16 de desembre del 2014

Hancock parla sobre Davis

Miles Davis.
"Una vegada, tocant amb Miles Davis, em vaig equivocar totalment d'acord i ell no va dir res. En comptes d'això, va tocar unes notes que van fer sonar bé el meu acord i ho van fer encaixar tot. Miles no jutjava allò que jo tocava, però jo sí que ho feia. Ell simplement ho veia com quelcom que passava i que era interessant, i preferia trobar la manera de fer-ho encaixar en el curs de la música. Això em va ensenyar una gran lliçó. Li agradava assumir riscos, i encoratjava els seus músics a fer el mateix. Ens pagava per desenvolupar el repertori a l'escenari, davant del públic i al moment, no per a assajar interpretacions perfectes de cara a l'aplaudiment final. Això va despertar el meu sentit de la curiositat". Herbie Hancock parla sobre Miles Davis en una entrevista publicada per Mojo aquest mes de desembre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada