dijous, 16 d’abril del 2015

Recomanació: Record Store Day 2015

D'acord, Paul Weller tenia raó. Hi ha aprofitats que durant el Record Store Day es dediquen a adquirir els llançaments exclusius amb l'únic objectiu de revendre'ls a preus astronòmics. Però que això no ens faci perdre el món de vista. Ja fa anys que assisteixo al Record Store Day -des que l'any 2011 va desembarcar a casa nostra-, i mai m'he comprat cap d'aquests llançaments exclusius -tot i que respecto a qui ho fa si té bones intencions-. Sí que m'he comprat discos, de la mateixa manera que ho faig qualsevol altre dia de l'any en què em puc acostar a una disqueria. Sí que he gaudit d'actuacions gairebé íntimes de bandes i solistes que m'agraden -a la primera edició jo mateix vaig tenir el plaer de tocar-. I, sobretot, he gaudit d'un ambient on em sento a gust i de les sempre profitoses converses amb els herois que es troben a l'altre costat del taulell -sí, els venedors de discos-. Per això els recomano que aquest dissabte, 18 d'abril, surtin de casa i facin una volta per les disqueries independents de la seva ciutat. Arriba el RECORD STORE DAY 2015, i ho fa amb una agenda tan atapeïda que seria absurd resumir-la. Poden consultar-la a la pàgina web oficial.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada