dimarts, 9 de maig del 2017

Backwords


De vegades descobreixes un grup, t'acompanya durant una temporada i pel motiu que sigui n'acabes perdent la pista. A mi em va passar amb Backwords, una banda de Brooklyn que vaig descobrir al seu dia a través de Myspace i que em va sorprendre molt gratament amb el seu disc de debut, "The Buffalo Still Roam" (2009), vuit peces que alternaven la vessant més sofisticada del so Americana amb el folk coral post-Arcade Fire. Dies enrere el vaig recuperar, i acte seguit em va venir de gust saber què havia estat dels seus autors. D'aquesta manera vaig arribar als seus respectius comptes de Facebook i Bandcamp, i vaig descobrir que no tan sols es mantenen en actiu sinó que la seva darrera referència discogràfica -"Nest" (2014)- conserva les bones formes i incorpora interessants matisos àcids. Escoltin-los a Bandcamp.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada