dimecres, 24 de gener del 2018

Dues hores entre reixes


Aquest matí m'he passat dues hores entre reixes. Les d'una de les dues cel·les que les entitats sobiranistes han instal·lat aquests dies a la plaça Maluquer i Salvador de Granollers -prèviament havien passat per localitats com Vic o Olot- per denunciar l'empresonament injust dels líders independentistes. Cel·les com les que ocupen Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, empresonats avui fa 100 dies, o Oriol Junqueras i Joaquim Forn. M'hi he tancat durant dues hores tal i com han fet i estan fent desenes de voluntaris que les mantenen ocupades durant les 24 hores del dia, si bé jo ho he fet per motius laborals. El meu objectiu era posar-me a la pell d'un d'aquests voluntaris i explicar-ho en una crònica que publicarà aquest divendres El 9 Nou (edició Vallès Oriental). Procuraré que el text sigui àgil i fins i tot divertit, però també explicaré amb pèls i senyals tot allò que crec que haig d'explicar. Com per exemple les maneres amb què m'ha increpat una convençuda votant d'un partit constitucionalista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada