dissabte, 27 de gener del 2018

"Necessitava que m'agradessin els Clash"

The Clash.
Jeff Tweedy (Wilco) explica al periodista Bob Mehr com va descobrir el punk en una entrevista publicada per Mojo a la seva edició de febrer. "A finals dels 70 anava amb la meva mare a la botiga de queviures, i mentre ella comprava jo llegia les revistes Rolling Stone i Creem. Llegia els articles de Lester Bangs i a través del que ell escrivia vaig conèixer molta música punk. Tenia una relació molt vívida amb els discos dels Clash molt abans de poder-los escoltar. Sabia que volia que m'agradessin". I li van acabar agradant. I tots aquells que vam descobrir bandes com The Clash abans de l'era digital podem posar-nos perfectament a la pell de Tweedy. Perquè abans podies llegir sobre un artista en concret però haver-te d'esperar mesos o fins i tot anys a escoltar-lo si no podies accedir als seus discos o aquests no sonaven a la ràdio. I si un article d'una revista t'havia fet identificar amb aquell artista, volies que t'agradés, ho necessitaves. I sovint t'acabava agradant. A mi em va passar amb els propis Clash i tantíssimes altres bandes. Estic segur que a molts de vostès també.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada